Gyönyör a panelban

Megölöm, bazmeg, 10 éve folyamatosan fúr. Tíz éve némán tűröm. Most megkeresem, és kinyírom. Hétköznap 4-kor kezdi, szombat-vasárnap 10-től 2-ig. Fúr. Neki nem szól senki, csak minket basztatnak, mikor a gyerek zongorál meg fuvolál. Pár hete ül a zuram este 6-kor az asztalánál, cseng a telefonja. Kiül az arcára az a bizonyos "ez most komoly?" kifejezés. Ránézek, hogy mijafasz vammá? Szó nélkül odaadja a telefont. Mondom, jó napot kívánok, mi a helyzet? Beleszól egy faszi - Azonnal fejezzék be a szexuális hangok kibocsátását, mert a gyerekek ehhez nincsenek hozzászokva és káros hatással van rájuk! - Pár másodpercre kiguvadtak a szemeim. Mondom neki, drága uram, van egy öröm hírem. Pillanatnyilag ebben a lakásban senki nem szexuál. A férjem éppen fordít, néha bazmegol, ez tény. Én palacsintát sütök, néha én is bazmegolok, mikor rám csöppen a forró olaj. A lányom épp matekházit csinál, őt sem hallom sikongatni, bár néha emlegeti valakinek a kék eres faszát. Úgyhogy azt a jó tanácsot tudnám adni, hogy mielőbb világosítsa fel a gyermekeket, mert egy panel házban még az is áthallatszik a szomszédba, ha gyufa sercen. Nekem pl van egy kedvenc programom, ha van ideje, még elmesélem. Minden reggel pontban 06:00-kor a felettem lakó, az alattam lakó meg középen én, egyszerre szarunk. Biztosíthatom, hogy rendkívül felemelő és üdvözítő. Mégsem megyek le az alsó szomszédhoz, hogy bazmeg ne fingjá má akkorákat szarás közben, mint egy elefántcsorda, mert lerepülök a wc csészéről. És tudja mért nem? Mert pontosan tudtam, hogy ha panelba költözök, ez lesz a program. Egyébként kivel is beszéltem? Mer el teccett felejteni bemutatkozni. - erre lebaszta a telefont. Bármi történik ebben a kurva házban, mindig minket találnak meg. És most megyek, és megölöm, bárki fúr is minden átkozott délután órákon keresztül, ma meghal.